[OT]: Två domäner en ip-adress

Hej!

Sitter här och grublar över hur konfigurera iptables/shorewall för att
fungera med två domäner, en publik ip-adress och en brandvägg.
Så här ser det ungefär ut:
- en publik ip-adress (t.ex.: x.x.x.x)
- två domäner (t.ex.: aaa.se och bbb.se)
- en brandvägg (woody+iptables/shorewall)
- två interna server till respektive domän (t.ex.: y.y.y.y och z.z.z.z).

Min fråga är hur konfar jag iptables/shorewall till att skicka
förfrågningar vidare till rätt domän/server?

Det jag har set är :
iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp -d x.x.x.x  -j DNAT
--to-destination y.y.y.y
för att bara skicka vidare till en intern ip-adress utan att ändra port.

Men det fungerar bara om man har en domän men hur gör man om man har
fler domäner? Skuller följande funka?
iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp -d www.aaa.se  -j DNAT
--to-destination y.y.y.y

Nån som vet?