Re: Woody-Apache-PHP-Mysql underligheter

Ett tillägg

jag kan se att följande moduler laddats

mod_php4, mod_perl, mod_setenvif, mod_unique_id, mod_expires, mod_auth, mod_access, mod_rewrite, mod_alias, mod_userdir, mod_cgi, mod_dir, mod_autoindex, mod_status, mod_negotiation, mod_mime, mod_mime_magic, mod_log_config, mod_macro, mod_so, http_core

det verkar alltså inte vara någon mysql modul laddad som sagt var