Problem med text terminalerna (tty)

Hej!

Jag har ett problem här. När jag går över till en text terminal så kommer jag inte åt dom andra text terminalerna (tty) med snabbtangenterna. Kommer inte tillbaka till
X-servern heller, om jag inte dödar gdm processen dvs.

Det här känns ganska jobbigt, så all hjälp jag kan få är välkommen.

Detta problem uppstod efter att jag reparerat systemet efter att jag tömt /lib
katalogen. Måste jag köra en total ominstallation, kanske? Jag hoppas jag
slipper detta.

Björn Johansson
(ej medlem i listan)