Re: mbox-format

On 2005-01-07 12:43:55 +0100, Ivar Alm wrote:

> Hur konverterar jag smidigast mbox->maildir? *för slö för att googla
> just nu*

Du kan öppna båda mailboxarna i mutt (kmail mfl funkar också, vad jag
vet) och kopiera manuellt om det är få boxar och du redan kan
programmet i fråga så att det inte tar lång tid att fundera ut hur man
gör. Annars kan den där automatiska konverteraren säkert spara arbete.

--
Karl Hasselström, kha@treskal.com
      www.treskal.com/kalle