Problem med gnump3d

Hej!
Är det någon mer här som kör gnump3d för att streama musik från sin server?
Jag har kört den rätt länge och är mycket nöjd, men av någon anledning har den nyligen slutat fungera. När jag surfar in på min server på den port där gnump3 brukar hålla till får jag inte längre se själva startsidan utan får istället frågan ifall jag vill ladda ner en fil av typen "MIF file" eller "application/vnd.mif". Sparar jag filen ser jag att det är en tom fil med ett konstigt namn t.ex. f6o9jses.mif

Vad kan detta bero på? Jag har inte gjort något konstigt med datorn på senaste tiden (vad jag vet).

Med vänlig hälsning
Arvid