Re: Väldigt långsam fil/diskhantering?

Inte så troligt att det är det som är problemet i ditt fall men
har du kollat kablarna? Kanske har du råkat dra en kabel rakt
mellan två stora bashögtalar-element och därför får en massa
störningar?

Kanske någon kabel är skadad?

Jag blev nojig för ett tag sedan och köpte skärmade kablar och
såg till att allt var jordat ordentligt, även i routerns portar
och strömförsörjning till routern (extra jordkabel till eluttaget).
Märkte absolut ingen skillnad men det var roligt att städa bland
kablarna och skruva upp routern.
Läste innan jag började att skärmade kablar mest används i industrimiljö
i USA och knappt gör nytta där, så jag hade inga förväntningar ändå.