Re: RealPlayer

Hej igen!

Skickade detta för ett par dagar sedan men det verkade
aldrig komma fram.

Nu har jag laddat ner och fått ordning på uppspelning
av de flesta videoformaten m.h.a. xine och mplayer,
men jag har fortfarande ett problem. Om jag exempelvis
spelar upp nedanstående länk så gör den "Buffering 100%"
och spelar upp några minuter innan den stannar för att
ladda bufferten igen. Men då händer inget mer. Någon
som vet hur man får den att kontinuerligt ladda ner mer
av sekvensen?

/Peter

rtsp://qstream-rm.qbrick.com/00928/sthlm/noje/kontroll/prog06.rm