Tagentbordsstrul-den dör å då eller hmnar i shift eller ctrl loc status...

Mitt tagentbord hänger sig nästan hela tiden eller iaf väldigt ofta eller så låser den sig i shift eller ctrl läge -ibland går de å ta sig ur läget ibland inte...

å när den hänger sig så är de enda botemedlet en reboot så vitt jag kunna se... tagentbordet verkar iaf skicka signaler men får inge utpoutt på dator... kan tilägga nä jag provade tagentbordet hos plaren på hans win xp burk så funkade den utan att vara dum på minsta sätt

kan tillägga att även knapparna på den e alltid väldigt "tröga" å okänsliga så an mse trycka länge å hårt på dem oftast ibalndmer bland mindra hårt...

tagentbord= Labtec cordless Desktopp
proccsor= amd barton xp 3000+
moderkort = ECS Socket A KT600 fsb 400

kör sid...

kan tilläggas att jag inte e någon expert direkt på linux...