Re: Ljudproblem med ALSA, snd-intel8x0, låg volym och inga mixer enheter (no mixer elems found)

Tack allihopa... jag har inte tillgång till datorn förräns nästa vecka
så jag kan inte testa ngt ännu, tänkte kompilera om kärnan själv först
så att jag har lite mer kontroll.

Förresten så var det en  acer travelmate 223x som annars fungerar
väldans bra, inga problem alls vid installation med debian-installer
RC1

/david