Re: K700i, Bluetooth och OBEX

On Thursday 28 October 2004 10.06, Mikael Hedin wrote:

> Egentligen för jag KDE, men deras IrMCsync är inte paketerad vad jag sett,
> och jag lyckades inte kompilera själv. Någon som har lyckats?
Jo, i betydelsen lyckats med att kompilera.

Jag har inte fått det att fungera ännu. Med förra versionen av kdebluetooth
lyckades jag dubblera adresser och kalenderhändelser för varje synkning. Med
nuvarande version säger den att den synkar, men inget förs över åt endera
hållet, och sen kraschar kitchensync.

Jag har kört multisync mot evolution ett tag, men det gick sönder iom
uppgradering till v. 2 av evolution. Det kom en uppdaterad plugin till
multisync inatt, men den dyker så fort jag försöker konfa den.

För tillfället känns det som att jag skall ta det lugnt några dagar, så löser
det sig förhoppningsvis.

/Anders

--
Anders Nilsson <anders.nilsson@cs.lth.se>
Dep. of Comp. Sci., Lund Institute of Technology