Fråga...

Hej!

Såg din adress nånstans på nätet och har en liten desperat fråga kring Gaim….men du kanske inte är rätt person att fråga men jag är som sagt lite desperat…

Jag gillar Gaim mycket och har precis börjat använda det…

Jag kör Windows XP, Windows 98 på några maskiner hemma och installerat Gaim senaste för windows…

Varje gång jag startar Gaim så måsta jag lägga in kontona som jag har i MSN på nytt…så ska man väl inte bahöva göra…?

Även detta händer: Alla eller nästan alla buddies frågas om jag vill att de ska läggas till i server-list…vad är detta? Det ska mn väl inte behöva göra varje gång man startar Gaim…

Tilläggas ska att jag använder Gaim på flera maskiner både hemma o på jobb men inte samtidigt utan stänger ner där jag inte befinner mig.

Kan du svaret på dessa frågor så är jag väldigt tacksam om du vill delge mig detta…..jag har försökt få nån support på detta på flera andra håll men utan att lyckas….

Ha det bra!

Tobbe