Hjälp installera HORDE HEAD

Hej

Jag har laddad ner och försökt installera HORDE HEAD och det har nästan lyckats. Men jag har en del konstiga flemeddelanden som jag inte blir klok på.

Dels kan jag som administrator aldrig åstadkomma en konfigurering utan får alltid svaret "There was an error in the configuration form. Perhaps you left out a required field.", men jag kan för mitt liv inte se att något utelämnats.

Därtill kommer en del andra små fel.

Test.php visar i och för sig att allt är som det ska.

Jag kan logga in på min mysql databas osv.

Vore ytterst tacksam om någon som kan HORDE HEAD är beredd att ta emot några frågor.

Tackar