Re: Min burk har börjat hänga sig #2.

hejsan

jag har tyvärr inte följt hela diskussionen, men såg orden "häger
när man scollar" eller liknande.
min dator har samma problem och den har jag levt med från potato till
sarge, medan nästan alla komponenter har bytts ut. sista gågnen var i
går, men det var nog inte oftare än 30 gånger under tre år. jag sökte
mycket en gång i tiden, trodde delvis det vore nätverkskortet, sedan
grafikkortet, men det var en typisk heisenbug och gick inte reproducera
eller hitta. Eftersom ingen hård/mjukvara är densamma sedan dess
förutom moderkortet/CPU, måste det nog vara det.
jag gav upp, lever med det och blir nästan nostalgisk när det händer
ingen efter ett långt tag :-)

thomas
--
thomas.marquart@astro.uu.se