Min burk har börjat hänga sig.

Hej, jag är Debian-sarge användare.

Min burk, eller bara X har börjat hänga ibland, när jag scrollar vissa program, som xmms, aterm, bluefish och mozilla.

Någon annan med liknande problem?

Jag bytte aptsourcelist igår, från ftp.dk.debian.org, till ftp.no.debian.org. För den danska server verkar ha upphört existera, så det var många paket som uppgraderades igår (för jag inte kunnat göra det tidigare ). Har skrivit en bug-rapport till http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=+276321 Som jag enbart då adresserade till aterm, då. Men förmodligen ligger problemet snarare i något libpaket?

Finns det något sätt att tareda på vilka paket som har uppdaterats iefterhand (i vilken ordningsföljd)? Om man nu skulle titta på ändrings datum på filerna, med någon syntax på find kommandot. Någon idee på det?

--
Mvh, Per Blomqvist
Web: http://phoohb.shellkonto.se