Re: Sarge == stable när?

> Det låter lite för optmistiskt ja. En sak du kan göra är att du sköta
> säkerhetsuppdateringar själv tills dess att Sarge faktiskt släpps.

Du menar att han skall gå upp i sarge nu och hålla koll på uppdateringarna?

Jag har sedan flera månader inte upplevt ett enda problem med sarge, -jo
kanske att som desktop fick jag vid något tillfälle problem med dependecys
men det löste sig inom någon dag.

Vänlige(n),

Joakim Nordberg
Nordberg & Nordberg

e-mail,jabber,msn: joakim <at> nordberg.org
url: http://nordberg.org