Computer sweden och Firefox

Det ryktas att en artikel om Longhorn kontra Linux kom in i Computer sweden. Untertecknad blev telefonintervjuad av Joel Åslund och resultatet blev en artikel.

Nu visar det sig vara problem att visa tidningens artiklar i Firefox/Mozilla/Epiphany/Konqeror och Nautilus. Nautilus visar förstasidan men klarar inte sökfunktionen. Det senare kanske inte är lika anmärkningvärt som för den första kvartetten som bara visar en blank sida.

Är det bara jag som har problem? Om inte så kan jag gå vidare och felanmäla.

--
Hälsningar,