Hjälp med spamassassin.

Tjenare!

Har precis installerat Spamassassin v2.20 tillsammans med exim v3.35. Problemet är att spamassassin ändrar mailen så att subject raden blir tom när jag läser dom i Mozilla Thunderbird v0.5 och Sender kolumnen byts ut från att ha varit ex. "From: Andreas Johansson" till "Return-path: bounce-debian-user-swedish=static=mbox303.swipnet.se@lists.debian.org". Dessutom så visas all information om mailet när man öppnar det inte bara det tänkta meddelandet. Jag har inte ändrat något i spamassassin från default värdena och det startas med "/usr/bin/perl /usr/sbin/spamd -d -xLu mail".

Någon som har någon ideé om vad som kan vara galet?

/Mvh
Andreas Johansson