Re: Flera gdm-inloggningar (Nvidiadrivar)

kringla wrote:
> Kan man arrangera så att om man t.ex. trycker på alt-F4 kommer
> inloggning upp, typ gdm-inloggningen. Tänkte att andra användare då kan
> vara inloggade utan att jag behöver stänga F1-F3.

Tänkte på en sak: "Ny inloggning" kan bara köras från en Gnome-skärm man
kommer åt. Om alla skärmar är upptagna och låsta ... Finns det någon
modifierad xscreensaver som har en "Ny inloggning"-knapp på lösenordsrutan?

/Per Eric
--
^): Per Eric Rosén http://rosnix.nu/~per/
/   per@rosnix.nu  GPG 7A7A BD68 ADC0 01E1 F560 79FD 33D1 1EC3 1EBB 7311