Re: Behöver hjälp med en Konica KD-420Z

Hej igen.
Och tack för svaret.
Jag provade att montera kameran och här är resultatet:

rage:/dev# mount -t vfat /dev/sda1 /mnt/camera/
mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/sda1,
       or too many mounted file systems

Dmesg sa att kameran skulle finnas på /dev/sda1. Men uppenbarligen vill
finns den inte där. Måste man köra något kommando för att få kameran
till just /dev/sda1 ?