Re: Diskless problem

Jag ska skärpa mig.

Precis vad jag oxå kommit fram till. Jag har redan en fungerande
LTSP-lösning, men ska titta lite skolelinuxlösningen.

Jag har en kraftfullare klient och vill utnyttja den och hade därför
tänkt mig en NFS-Root lösning.

Jag kör på Woody än så länge. Och har fått hjälp med att se att jag
missat att lägga in nätverksmodulen i kärnan, hade den som fristående
modul. Hoppas det kan hjälpa mig.

Om jag hittar något så kan jag posta det här.

/Fredric