Re: Diskless problem

Låter ju intressant! Jo, jag vill boota min klienter, via nätboot,
och  kunna köra olika program (som att surfa, skriva dokment, maila
m.m.) under X-windows. Vilka program som ska finnas på klienterna ska
jag kunna bestämma från servern, där klienternas rootfilsystem finns
och som monteras som NFS-root.

Finns det någon dokumentation on tunna klienter under debian-edu? Hur
man installerar och konfigurerar det?

/Fredric