Re: PCI-kort med TV-ut (något OT kanske..)

Jag tror att jag kan rekomendera något av  matrox G400, G450 eller G550
jag har i alla fall fått den att spotta ur sig full PAL (756x567 tror
jag) till en TV med hjälp av DirectFB.

Om vi pratar vanligt X  så vet jag faktiskt inte men jag tror man kan få
det att fungera ihop.

/Samuel

--
Free computer support at