Re: [OT] Vmware 3.0 och kernel 2.6

On Mon, Aug 02, 2004 at 10:59:28PM +0200, David Röhr wrote:
> Binära moduler används väl inte, eller var det så med 3.0?

Jag kanske skrev lite otydligt. Om jag kommer ihåg rätt så var det inga
binära moduler, så kärn-modulerna kunde man relativt enkelt fixa
själv dock så behövde man ibland patcha vmware programmet. Tror det var
någon kille från .cz som brukade göra osupportade fixar när det
behövdes.

Men som sagt det var länge sen jag använde vmware så jag kanske minns
helt fel.

--
Joakim Andersson ; ja@morrdusk.net ; http://morrdusk.net