Re: [OT] Vmware 3.0 och kernel 2.6

David Röhr wrote:

> Binära moduler används väl inte, eller var det så med 3.0?
>

> /d, kör vmware 4.5.1 med kernel 2.6.7.

Det finns en patch
(http://ftp.cvut.cz/vmware/vmware-any-any-update76.tar.gz) men jag har
inte fått den att funka. Tydligen ska vmware 3.x redan vara installerad
men jag bytte maskin och installerade ny kernel innan jag skulle
installera vmware 3.

Hmm, ok. Ska installera en 2.4 kernel sedan vmware 3 och sedan lägga
till patchen... :-P

Berättar sedan hur det gått.

	Hiamal