Re: X startar om slumpmässigt

On Fri, 09 Jul 2004 15:34:05 +0300, I posted to debian-user-swedish:
 > On Thu, 01 Jul 2004 14:45:41 +0300, I posted to debian-user-swedish:
 > Ytterligare.

Igen.

 > Hjälpte inte. Däremot rekommenderade en kollega att jag skulle stänga
 > av DRI i X-servern (dpkg-reconfigure xserver-xfree86, välj bort dri i
 > en av de sista dialogerna där man kan välja vilka X-moduler som skall
 > köras) och nu har jag kört 4 dagar utan att krascha, vilket inte ännu
 > är bevis på någonting men i alla fall en smula hoppingivande (knack
 > knack, bonk bonk).

Hjälpte inte, det gick åter en gång illa när VMware försökte göra
något riktigt knepingt. Nu har jag skruvat ner VMwares minnesanvänding
också och hoppas att det åtminstone skulle minska effekten av en
eventuell krasch.

/* era */

--
formail -s procmail <http://www.iki.fi/era/spam/ >http://www.euro.cauce.org/