Re: Hänger sig?

Näe, Det har jag inte. ( Vet inte riktigt var man ska rapportera det?)
Vore det ett känt problem borde man väl ha sett/uppmärksammat det redan?
Har gett samma tips till andra som har haft samma problem. Men har inte hört något från dom sen. Så jag vet inte om det hjälpt dom eller inte.

Är en gammal p3:a > http://debian-user-swedish.lists.debian.org.starka.st/phpsysinf0tmberg/

/Thomas