[ot] 2.6 stoed foer 3com's 3c940..

Denna laenk aer de naermaste jag har kommit till raett kort, men jag har ingenstans hittat uppgifter om hur jag ska faa chippet att funka med 2.6 kaernan ;/ saa aensaalaenge koer man paa 2.4.23.. ;/

http://www.3com.com/products/en_US/detail.jsp?tab=support&pathtype=support&sku=3C940-MV00

hittar drivers till kort med 3c996 som naermaste drivers, men inte ett foer just  3c940

har ni oxaa ett moderkort, med detta chippet, och har faatt det att funka i 2.6 kaernan tar jag gladeligen emot eran hjaelp
--
/sinaen

\"im just a freak in the freak kingdom\"

http://www.hotbrev.com - E-postadresser med attityd