Re: Dela Gnomes trevliga emblem

> Hur gör man för att flera användare skall dela
> egenskaper/emblem/anteckningar? Med globala egenskaper så ökar nyttan
> mångfaldigt.

I tidiga versioner av Nautilus gjordes detta i kataloger där användaren
hade skrivrättigheter. En fil med namnet .nautilus-<något>.xml. Jag tror
dock den funktionen togs bort i och med version 2 om inte tidigare. Mitt
förslag är att kolla bugzilla och se vad det står där. Det kan kanske
vara idé att ta upp förslaget på nautilus epost-lista och skriva något i
bugzillan om det.

http://bugzilla.gnome.org/ är adressen till bugzillan föresten.

mvh
David Westlund