Off Topic: Kronolith och Horde igen

Hejsan

Laddade ner senaste snapshot för kronolith men får följande felmeddelande

Warning: main(/home/webmail/horde/kronolith/../lib/Test.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/webmail/horde/kronolith/index.php on line 17

Fatal error: main(): Failed opening required '/home/webmail/horde/kronolith/../lib/Test.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /home/webmail/horde/kronolith/index.php on line 17

Jag har lag in Test.php i rätt katalog såvitt jag kan se men utan ändring.

Kan tilläggas att jag i princip laddade ner nya kronolith och ersatte det gamla med den.

Tacksam om någon kan hjälpa mig lite här.

Thomas