Re: spam och denna lista

> Tjena
>
> Jag läser denna lista frekvent, men störs av att det kommer massor med
> spam till den address som jag har registrerat till listan.
> Hade förut en home.se address som drabbades av samma fenomen, dvs att
> den bidde chokad av spam. Är jag den ända som drabbas av detta?

Nej du, lasse, du aer inte den enda, som blir drabbad, funderar starkt paa att
flytta/byta mail, till en kompis mailserver, som aer starkt skyddad mot spam och
liknande..

Jaevligt jobbit kan jag saega ;/ men vad ska man goera? vill gaerna laesa listan, och bli av med spammet, men vet inte hur? naer man dessutom har en webbbaserad e-mail, och tycker den aer bekvaem, ska man sluta med saant daa? filtreringen funkar saa daaligt haer :/

aer breven adresserade till debian-user-swedish egentligen?

--
/sinaen

\"im just a freak in the freak kingdom\"

http://www.hotbrev.com - E-postadresser med attityd