Re: Pyblosxom

> ah, vad jag egentligen vill är att mina entries ska sparas som .html
> också, och inte bara som .txt, försökte titta på det där med statisk
> rendering, men än så länge får jag inte ut något av det...

OK, det kom en länk på pyblosxom-users listan till en HOWTO om statisk
rendering för inte så länge sedan, jag har inte kvar den, men leta lite
i list arkivet, eller fråga på listan, den är ganska trevlig.

/jp

--
 jens persson         #                                 Brooks's Law:
 <jens@persson.cx>    #    Adding manpower to a late software project