Re: Pyblosxom

On Thu, May 27, 2004 at 10:55:48AM +0200, Peter Thorin wrote:

> Hej!
>
> Undrar om det är någon därute som använder pyblosxom, och isf vet hur
> man får till permalinks, dvs, sparar varje inlägg som en .html-fil i ett
> arkiv...

Hej!

Jag använder inte pyblosxom längre men gjorde tidigare och jag behövde
inte göra något specielt för att få till permalinks, (mer än att inte
flytta mina .txt filer). Annars så kan man ju använda datumlänkarna som

Sedan har det nyligen tillkommit statisk rendering som gör att man
sparar ner de färdiga html sidorna, men det har jag inte gjort något
med.

Hoppas det löser sig.

/jp

--
 jens persson         #   To use vi is to practice zen. Every command
 <jens@persson.cx>    #              is a koan. Profound to the user,