Re: System bootup in progress - please wait

On Wed, 12 May 2004 00:30:16 +0200
Johnny Chadda <johnny@snugg.net> wrote:

> S99rmnologin är en symbolisk länk till /etc/init.d/rmnologin, så du kan
> väl helt enkelt köra detta som root:
> ln -s /etc/init.d/rmnologin /etc/rc2.d/S99rmnologin

> Det har inget med det att göra.

Filen hade ändrats till K99rmnlogin, antagligen hade programmet bytt namn på filen,
med eller utan min hjälp, det är lite buggigt för mig. Så jag ändrade K:t till ett S, nu
fungerar det och hädanefter ska jag ändra init-filerna själv ;)
Tack så mycket för hjälpen.

--
Rickard Karlsson