[OT] drivrutiner

tjenare igen, jag misstog mig visst, det ar ett 3c940 kort, som var inbyggt, drivisarna, funkade pa 2.4 karnan, men inte 2.6 karnan, den hittar inte modulen, eller sa ar det jag som inte har nagon koll, pa vad jag ska gora for att installera drivisarna i 2.6-karnan ;/

Jag ska undersoka narmare vad det kan vara som kan vara problem :/
sen ska jag oxa kolla upp mitt w-lan-kort, som sitter i servern, som ar ett d-link 510 kort, som sags ska kunna funka med vanliga orinoco/prism-drivrutiner..

:~.. mycket att pilla med ^_^..

//Harald..
--
/sinaen

\"im just a freak in the freak kingdom\"

http://www.hotbrev.com - E-postadresser med attityd