Re: Linux utbildningar? [ot]

Vilka utbildningar kanner du egentligen till?
Jobbar du for ett foretag, som behover en kille som lar dom unix/linux?

vilken region? stockholmsregionen kan du kolla upp jenseneducation[1]
jag har gatt deras unix-utbildning, eller sa kan du ringa laeraren, vilken jag inte vet om han har slutat/boerjat igen, vi fick en laerare sparkad, och en ny som var jaettebra, som slutade igen sen eftersom de inte ville betala den lonen han tyckte han var vard, som jag har kvar nummret till. vet inte vad han sysslar med nu, men han ar jattebra! de kan jag garantera,
Han heter Jobi. [2]
070-4940222, om du bara vill ha linux/unix-larare och inget annat :)

utbildningar kanner jag inte till sa manga, Nackademin har en (nastan) exakt likadan hogskoleutbildning i unix/linux, som jenseneducation hade, fast skillnaden ar att den gar 3 ar och inte ett, sa man far nog battre utbildning dar.[3]

[1] http://www.jenseneducation.se/

[2] http://www.jobi.org/

[3] http://www.nackademin.com/utbildningar.asp?avd=linux_sysadmin

--
/sinaen

\"im just a freak in the freak kingdom\"

http://www.hotbrev.com - E-postadresser med attityd