Re: [OT] Drivrutiner

> Har du fått dem att fungera? :)
>
> En vän till mig köpte också ett ASUS-kort med integrerat NIC och de
> medföljande drivrutinerna strulade ordentligt. Det löste sig dock när jag
> hittade nyare på chipset-tillverkarens hemsida.

Funkade faktiskt utmarkt, out-of the box, nar jag val fick ratt paa natverksinstaellningarna :)
ska kolla uppdateringar senare :)

har dock problem med ett d-link dwl-510 traadloest naetverkskort..  ska funka med prism/orinoco driversen... :(

//harald meyer..
--
/sinaen

\"im just a freak in the freak kingdom\"

http://www.hotbrev.com - E-postadresser med attityd