[OT] Drivrutiner

ville bara namna, att nar jag kopt ett nytt moderkort, med inbyggt 3Com gigabit-lan, sa var jag forst orolig, nar jag inte kunde hitta drivisar via kerneln, eller nagon annan stans, sa tankte jag for en gang's skull stoppa in moderkorts-cdrom'en i lasaren o se om det fanns nagot dar,

Till min stora forvaning fanns drivrutiner till linux, det kallar jag god support :)

det var ett asus-moderkort :) och jag vill inte gora reklam for dom, eller pa nagot satt saga att jag kan hardvarumarknaden bra, sa om ni redan ar vana vid linux-drivers, nar ni koper era  saker, sa ursakta mig.
Ville bara dela med mig av denna for mig glada nyhet,

och saa maaste man slaenga in ett citat "shop smart, shop S-mart"

hoppas att alla far en trevlig helg :)

//Harald Meyer
--
/sinaen

\"im just a freak in the freak kingdom\"

http://www.hotbrev.com - E-postadresser med attityd