Re: Yahoo!

Per Olofsson:

> Är det verkligen så många som skickar HTML-brev till dig att du måste
> ha ett automatiskt filter?

Ja. Jag har en webbsida som är populär bland AoL:are.

> Kan du inte bara ha en mall redo och skicka iväg den manuellt när du
> får ett legitimt HTML-brev?

Jag har gett upp. Men jag har ett filter som tar bort HTML om brevet är
multipart och innehåller html + vanlig text. Det är resterande brev som
studsas (efter alla virus- och spamfilter).

Men nu har jaglagt in en spärr så att den inte studsar brev till
adresser som innehåller "list".

--
\\//
Peter - http://www.softwolves.pp.se/