Re: Yahoo!

Per Olofsson:

> Men har du tänkt på den mängd spam ditt filter genererar genom att
> sända automatiska svar till förfalskade avsändaradresser?!

Ja, det skickar i medel två-tre brev i veckan. Det ligger virus- och
spamfilter framför det.  Just nu hade inte ClamAV-databasen uppdaterats
till att fånga vad det var för virus det här var, så därför föll det
igenom. Det ska egentligen inte kunna hända.

Dessutom verkar clamav-webbplatsen vara nere just nu, kanske var därför
det inte kommit någon uppdatering (och det hindrar mig från att skicka
in ett exemplar).

--
\\//
Peter - http://www.softwolves.pp.se/