Re: locales

Jag har också problem med locales efter senaste uppdateringen (unstable).

Generating locales...
  af_ZA.ISO-8859-1... done
<100% CPU medans en hel radda genereras, däribland>
  en_US.ISO-8859-1... done
  en_US.UTF-8... done
<och så vidare fram till>
  pt_PT.ISO-8859-1... done
  ro_RO.ISO-8859-2...LC_ADDRESS: `country_ab3' value does not match
`country_num                                                        ' value
dpkg: error processing locales (--configure):
 subprocess post-installation script returned error exit status 1

Detta gjorde att sv_SE försvann (eftersom den alfabetiskt kommer längre ner på
listan), så jag kör en_US tills vidare, men locales är som synes fortfarande
inte färdigkonfigurerat. Bugg eller PEBCAK?

--
Alex Nordström