Re: Caps+scrollock blinkar = ?

> Varför drar du slutsatsen att ett segfault skulle innebära
> hårdvarufel? Och när får du segfaulten? Eller menar du kernel panic?

Som man kan se i mailet du kommenterar så fick jag segfaulten när jag
körde: "apt-cache search uptime". Med tanke på datorns hängningar och att
jag kör GNU/Debian Woody som ska vara stabilt och kör ett säkerligen
stabilt cli-program (apt-cache) så misstänker jag hw-fel.

> [...]
>
> Nu förstår jag inte riktigt vad du försöker göra.

Jag ville bara visa att jag fick en segfault helt utan uppenbar anledning.

Jag testade förresten att köra datorn utan att ladda ljudkernelmodulen.
Den hängde sig ändå.

--
Regards,

Tommy - http://www.geocities.com/todu5811/autosignature?1769
RFC2440 fingerprint: 4445 BB5E AE67 A0C9 7B25  5715 F938 88CB 7A10 2364