Re: Fönsterhanterare i X

Det finns en backport på gnome2.4 till woody som borde fungerar bra,
själv kör jag sarge/sid installationer så jag har själv inte testat just
den har backuporten, men jag har testat en annan backport på gnome2.4
till woody och det fungerarde klockrent.

Från www.apt-get.org

"gnome 2.4 woody backport + other depends (Added 2003-11-18, last
checked 2004-04-5) (Download as text)  - maintained by amu at credativ
dot de
thx to telefonica http://www.telefonica.net for hosting them, please
check http://www.gnoppix.org/download/index.html for other mirrors
Packages: gnome 2.4 + other depends
Architectures: all, i386
deb http://source.rfc822.org/pub/local/gnoppix/gnome/gnome2.4/ ./
deb http://source.rfc822.org/pub/local/gnoppix/gnome/gnome2.4/ ./

  * Matches:
gnome2-user-guide 2.4.0-0jds.gnoppix1 (all)
libgnome2-0 2.4.0-0jds.gnoppix1 (i386)
libgnome2-common 2.4.0-0jds.gnoppix1 (all)
libgnome2-dev 2.4.0-0jds.gnoppix1 (i386)
libgnome2-doc 2.4.0-0jds.gnoppix1 (all)"