Bugg i Kmail förstör ens mail :-(

Hej!

Alla ni som kör Debian woody, om det finns nån sån kvar?
Så finns det i bugg i Kmail 2.2.2. Buggen uppträder när ens inbox kommit upp
i 544MB. När jag klickar på ett meddelande så krypteras det och blir därmed
inte läsbart. Alla mail man klickar på blir alltså förstörda. Jag testade
nyss att skicka en buggrapport, men då fick jag felmeddelandet att jag skulle
uppgradera KDE. Jag HOPPAS verkligen att buggen blivit fixad i nyare
versioner av Kmail. Kommer inte kunna testa detta förrän Sarge blivit släppt,
jag har faktiskt försökt att uppgradera KDE men fick en massa strul med
dependicies. Kommer definitivt inte börja köra unstable. Den funkar säkert
bra, men vill helst inte sitta med ett halvfärdigt system.

Björn Johansson