Re[2]: apt-get och e2fslibs

> Okej, då görs det på något annat sätt. Pröva "apt-get remove
> debsig-verify".

Worked like a charm, som de säger här i UK.
*dansar segerdansen, vänder sig till Sverige och bugar*
Tack så mycket!
Så enkelt att man skäms när man ser svaret framför sig. Men att leta reda på
just det paketet om man (som jag) inte vet vart man ska börja... :-/

> Det finns ju en nls-modul som heter utf8. Men om du inte har ställt in
> UTF-8 som din teckenuppsättning i systemet så blir det ju inte rätt.

Med systemet antar jag du menar Debian-systemet...
Jag får läsa på lite om nls tror jag. Tack för tipset.

MVH
__
/ony