Re: IMAP / Mail Klient problem?

On Wednesday 10 March 2004 20.01, timebandit wrote:
> När jag skickar mail från min mailserver med tex Outlook eller Eudora så
> hamnar inte dem skickade mailen i Sent mappen på servern :( Men när jag
> mailar med webmailen så hamnar dem där... Hur fixar jag så att när jag
> mailar med tex Eudora så att mailen jag skickat hamnar i Sent mappen?

Ursäkta, men såvitt jag vet så har varken TittUt eller Eudora något med Debian
GNU/Linux att göra, och din fråga bör istället ställas till ett forum som
besitter nödiga kunskaper om mjukvaruprodukterna ifråga.

/Anders
PS.
Både KMail och Mozilla/Thunderbird som jag använder i varierande mån går att
dressera till att spara i en "Sent"-mapp på IMAP-servern. Det är bara att
säga åt dem.
DS.

PPS.
Mozilla/Thunderbird finns f.ö. även till samma leksaksOS som TittUt normalt
snurrar på. Som bonus slipper man även virusplågan.
DS

--
Anders Nilsson <andersn@angsro14.homelinux.org>
Ängsrovägen 14, SE-230 44 Bunkeflostrand Sweden