Re: Xfree86 4.4

On Tuesday 09 March 2004 11:35, you wrote:

> 4.3 till

> slutade att

> släpper nya

> system

> väntar ;-).

> Var inte så säker på att det. Anligt uppgifter jag hört kommer inte 4.4
> öht finnas i debian

Det stämmer.

 då det är stora licens skillnader mot 4.3, och det
> har även förekommit en fork av sourcen så att det kommer en annan X
> server. Detta är dock vad jag hört, kan ha fel men jag tror inte att jag
> missuppfattat denna gången :)
>
> Hälsningar,

Mmm... fast det här har inget med Debian att göra, egentligen.
Det har enbart med Ati att göra. Så du får ursäkta mig att jag tar upp detta
på en Debian mailinglista. Vill man bara köra Debian grejer så får man ju ett
ruskigt föråldrat system, om man inte kör Debian unstable, vilket jag
förmodligen aldrig kommer att göra.

Björn Johansson