Xfree86 4.4

Hej!

Är det någon här som hunnit testa Xfree86 4.4? Jag uppgraderade från 4.3 till
4.4 igår. Dessvärre så visade det sig att drivrutinerna från Ati slutade att
fungera :-(. De är anpassade för 4.3 så jag får vänta tills Ati släpper nya
drivrutiner vilket jag HOPPAS att dom gör snart. Jag har ett dual boot system
med XP och Debian så jag kan åtminstone spela spel under tiden jag väntar ;-).

Någon som hört några rykten eller nåt om när dessa nya drivrutiner kommer?

Björn Johansson