Re: GDM vill inte

On Sunday 07 March 2004 15.47, Love Hansson wrote:
> Prövade att starta om, men det funkade inte. Jag har kikat lite i filerna
> också, men fattar tyvärr inte så mycket av innehållet. Men jag bifogar i
> alla fall .xsession-errors, .kde3-errors och .gnome-errors.

Från .kde3-errors verkar det som om du saknar kde3. Pröva köra
which kde3
Det borde ge svaret /usr/bin/kde3. Gör det inte det så måste du (om)installera
paketet kwin.

// Erik

--
Nice joke Scotty, now beam my clothes up ...

Erik Johansson <ml@erre.user.lysator.liu.se>
http://www.lysator.liu.se/~erre/