Re: PDA/Nalle

> Och jag kör med gott resultat min Palm V mot kpilot (som ingår i KDE).
> Är f.ö. också intresserad av hur långt andra kommit vad gäller nallar,blåtand
> och Debian.

Jag har kört en Palm Zire mot Evolution och JPilot. Sen har jag lekt
lite med blåtand till min SonyEricsson T610, bl a att styra xmms (funkar
bra om man använder laptopen som freestyle på väg till jobbet) och
testat nån synkningspryl.

Nu är jag alldeles för trött för att slå igång laptopen och kolla vilka
program/länkar som jag dykt på, men jag kan posta det imorgon om det är
av intresse.

	/Daniel, ska testa att sova för en gångs skull...

--
Ever noticed something? Unix comes with compilers. Windows comes with
Solitaire.