Re: Mplayer istället för Realplayer

Föresten du sa att du redan hade mplayer installerat, har du apt-get:at
marillats paket eller är den hem kompilerad? är det marillars, så har
jag inte fått det att fungera. även om jag skulle vilja för det han har
kompilerat är mkt bra, där av att jag själv kommer att optimera min
kompilering när jag vet att allt fungerar, det finns en hel del switchar
att använda när man kompilerar mplayer.

/joakim